Agenda d'activitats a la Biblioteca

FEBRER:

-Dimarts 20 a les 18 h: Presentació del fanzine: A 8 mans (+ info)

-Divendres 23 a les 17:30 h: Sessió per a mneuts: Viajando con Sol, a càrrec de Sol Homar. Per a infants de 4 mesos a 3 anys. Amb inscripció (+ info)

-Divendres 23 a les 18:30 h: Xerrada: Què ens dona bona salut? a càrrec de Xavier Falip Andiñac (+ info)

MARÇ:

-Dissabte 2 a les 10 h: Taller: Impremta escolar. Una experiència pedagògica Freinet dels anys 30, a càrrec de Sergi Bernal. Per a majors de 8 anys i adults. Amb inscripció (+ info

-Divendres 8 a les 18:30 h: Tast de llibres: Los secretos de Casa Teja, amb l'autora Fina Marfil (+ info

-Dissabte 9 a les 11 h: Laboratori de lectura: Heroïnes i nines, a càrrec de Sara Tornos. Activitat familiar per a infants a partir de 4 anys. Amb inscripció (+ info)

-Dijous 14 a les 15 h: Celebració del Dia Mundial de la Poesia (+ info)

-Divendres 15 a les 18:30 h: Presentació del projecte Llegim el riu (+ info)

-Dissabte 16 a les 12 h: Visita guiada a l'exposició I lloat sigui... el teu ventre, amb l'artista Violeta L. Valdor (+ info)

-Divendres 22 a les 17:30 h: Contes per a menuts: Lentament, a càrrec de Marta Esmarats. Activitat familiar per a infants d'1 a 4 anys. Amb inscripció (+ info

-Divendres 22 a les 18:30 h: Tast de llibres: Les illes interiors, amb l'autora Maria Carme Roca (+ info)

22/03/2022