Reobertura del servei de préstec

Recomanacions en fases 0,5 i 1

Olesa de Montserrat ha entrat en la fase 0’5 de desconfinament i la biblioteca Santa Oliva torna a obrir, però amb un servei i horari reduïts. Podeu anar a la biblioteca en l’horari: de dilluns a dijous de 16:30 a 20:00 hores, i divendres de 10:00 a 13:00 hores. Podreu  agafar prestats llibres, DVDs i CDs i retornar a la bústia els documents que teniu a casa. L’accés a les prestatgeries i a les sales està restringit, així és que us fem un seguit de recomanacions per poder dur a terme el servei amb seguretat i de la forma més àgil possible.

En la mesura del possible, heu de posar-vos en contacte amb la biblioteca abans de venir, ja sigui per telèfon (93 778 72 04) o per correu electrònic (b.olesam.so@diba.cat), facilitar el vostre nom i cognoms i/o DNI,  i demanar els documents que us voleu endur. D’aquesta manera tindrem la vostra “comanda” a punt quan la vingueu a recollir. Per saber què hi ha disponible per emportar (perquè no està prestat, ni en quarantena) us recomanem que feu una recerca prèvia a través del Catàleg Aladí, limitant la cerca a la biblioteca d’Olesa de Montserrat, ja que de moment el préstec interbibliotecari està suspès. Si no us en sortiu, no patiu, que us ajudarem quan us poseu en contacte amb nosaltres. Podeu consultar aquest tutorial per aprendre a fer-lo servir:

Pel que fa als retorns de documents, per raons de seguretat, cal fer-los a la bústia que hi ha a la porta exterior de la biblioteca. El personal buidem periòdicament la bústia i fem el retorn dels documents, que ara hauran de passar un període de quarantena de 14 dies. De tota manera, no és necessari que vingueu expressament a tornar tot allò que teniu a casa, perquè des de la Gerència de Biblioteques de la Diputació de Barcelona s’ha previst tornar a renovar tots els préstecs, que ara caduquen el 31 de maig.

Quan vingueu a la biblioteca us recomanem que dugueu una bossa per poder transportar els documents que us emporteu. També que feu servir mascareta i que us desinfecteu les mans amb el gel hidralcohòlic que tindreu a la vostra disposició. Fixeu-vos en la senyalització i les marques que trobareu al terra per tal de seguir el circuït correcte i mantenir les distàncies de seguretat. Amb tot plegat volem garantir que accedir a la biblioteca no suposi un risc per a la vostra salut. Us agraïm per avançat que seguiu tots aquests consells.

19/05/2020 08:33 h.