Inici dels tallers Bibliolabs virtuals de les BIBLIOTEQUESVO

Durant els mesos d’octubre i novembre les Biblioteques del Vallès Oriental hem programat 6 Bibliolabs virtuals per a públic familiar i adults centrats en 3 blocs temàtics: escriptura, programació de videojocs i dibuix.

Les sessions es faran en dissabte del 3 d’octubre al 28 de novembre en franja del matí, a excepció del 31 d’octubre que no hi haurà.

El primer d’aquests tallers és: Curtmetratge en 3D. Stop Motion a càrrec de El Taller.

En aquest taller crearem un curtmetratge d’animació amb els objectes que vulguis i més t’agradin; dona vida a personatges inanimats, inventa una història i crea la teva pròpia pel·lícula.
Adreçat a públic adult, aquest taller es durà a terme a través de la plataforma Zoom. Les places són limitades i les inscripcions es realitzaran a través d'un formulari en línia que s'obrirà divendres 25 a les 10 h.

Formulari d’inscripció: https://forms.gle/8tX7N91adeGrd71o9

24/09/2020 19:57 h.