Les Biblioteques de Mataró presenten la nova proposta de programació d’Estiu

Durant els mesos de juliol, agost i setembre els Jardins de les Biblioteques s’omplen de música, teatre i literatura a través del cicle “Empedrat de contes”, dirigit a públic familiar, i “Capvespres als Jardinets”, dirigit a públic adult. Per la seva part, el cicle “Empedrat de contes” proposa espectacles de petit format de música, titelles i teatre dirigits als petits de la casa durant els mesos de juliol, agost i setembre als espais exteriors de les biblioteques mataronines.

A més, es programaran dos laboratoris del lectura i vuit BiblioLabs amb l’objectiu de fomentar la creativitat i l’experimentació i sessions de jocs de taula en família i dirigides a joves.

Les Biblioteques de Mataró celebraran Les Santes amb sessions especials a la Biblioteca Pompeu Fabra i a l'espai familiar de Les Santes.

Altres propostes que tindran lloc aquest estiu a les biblioteques de la ciutat són el reptes de lectura “Estiu & Biblios”, dirigits a infants a partir de 6 anys, i la “Mataró de llibres 2024”, dirigida a adults. A més, les biblioteques en col·laboració amb el Festival Nosaltres realitzant als seus espais dos pòdscast, els dies 17 i 31 de juliol, i la programació de dos espectacles familiars els dies 8 i 22 d’agost.

19/06/2024