Convocat el XX Premi de Narrativa de Ciència-Ficció Manuel de Pedrolo Ciutat de Mataró

Ja s’han publicat les bases de la nova convocatòria del Premi de Narrativa de Ciència-Ficció Manuel de Pedrolo Ciutat de Mataró.

El premi, organitzat per la Direcció de Cultura de l’Ajuntament de Mataró, la Societat Catalana de Ciència-Ficció i les Biblioteques de Mataró, té una dotació econòmica de 3.000 € per a l’obra guanyadora i una tirada inicial de 1.500 exemplars, que formaran part de la col·lecció de Ciència - Ficció de Pagès Editors.

Les obres es podran presentar preferentment a  Seu Electrònica de l'Ajuntament de Mataró fins al 28 de febrer de 2025 a les 23.59h. També a les oficines d'atenció i assistència a la ciutadania.

10/05/2024