Les Biblioteques de Gavà llancem un repte lector per al 2024

Coincidint amb l’inici de l’any, les Biblioteques de Gavà et convidem a desafiar els teus hàbits de lectura i sumar-te al primer repte lector de la ciutat. En pot formar part tothom a partir de 14 anys amb ganes de posar-se noves fites.

Per a participar-hi, només cal que formalitzis la inscripció des del 15 de gener i fins al 15 de febrer a qualsevol de les dues biblioteques de Gavà, i recullis la teva butlleta.

Cada mes, les biblioteques et proposarem una premissa a partir de la qual hauràs de triar la teva lectura. Si no saps per on començar, no pateixis i vine'ns a veure. Trobaràs una petita exposició de llibres vinculats al repte, d’on podràs agafar-ne un en préstec.

Finalitzada la lectura, des de les biblioteques et posarem un segell de validació a la teva butlleta de participació. En acabar l’any, se sortejarà un lot de dotze llibres entre totes les butlletes completades.

11/01/2024