Convocat el concurs d’escriptura dramàtica Ciutat de Gavà “Paraules en escena”

Les obres es poden presentar fins al 30 d’abril

L’Ajuntament de Gavà, en col·laboració amb les biblioteques de la ciutat, ha convocat una nova edició del concurs d’escriptura dramàtica Paraules en escena, un certamen que pretén fomentar l’escriptura de peces teatrals de petit format entre el públic jove i adult.

El concurs és obert a una única categoria de participació, a partir dels 12 anys. Els participants podran presentar al premi una única obra dramàtica original i no estrenada, o un text que sigui un guió de muntatge no estrenat en el moment de reunir-se el jurat, que no hagi guanyat cap premi amb anterioritat ni estigui en procés d’edició o amb els drets d’edició compromesos, així com tampoc no podrà haver sigut objecte de cap lectura dramatitzada pública.

El primer premi està dotat amb 1.200€ i el segon amb 300€  i un abonament al teatre per a dues persones.

La presentació d’obres es pot fer via Seu electrònica de l’Ajuntament de Gavà (https://eseu.gava.cat/) o presencialment a l’OAC, amb cita prèvia.

27/02/2024