Col·laboració entre la Biblioteca Municipal L'Ateneu i l'Escola Municipal de Les Arts

La Biblioteca Municipal L'Ateneu i l'Escola Municipal de Les Arts hem arribat a una entesa per a crear i dur a terme activitats relacionades amb els llibres, la música i la dansa. Aquestes activitats seran variades i podran adreçar-se a infants, famílies, joves o adults.

Les activitats seran a càrrec de personal de la Biblioteca i de professors de Les Arts, que treballarem de manera conjunta tant en la preparació com en la realització de tallers, presentacions o conferències.

La primera d’aquestes activitats col·laboratives la vam fer el mes d'octubre del 2023 i va ser un taller de música i moviment a partir del llibre La simfonia dels animals.

Engeguem el 2024 amb una nova col·laboració: un taller de Dansa en família.

16/03/2023