Viu Sant Jordi amb nosaltres

Així que cada 23 d’abril estem de doble celebració! La Biblioteca Central, hereva directa d’aquella Casa de la Cultura del carrer de Joan Maragall, està ubicada al barri de La Gavarra i és, i com el seu propi nom indica, l’equipament que centralitza i coordina els serveis bibliotecaris de la ciutat.

D’altra banda, ens complau comunicar-vos que la XBC (Xarxa de Biblioteques de Cornellà) també estarem presents a la Fira del Llibre i la Rosa de Cornellà, que tindrà lloc el 23 d’abril a la plaça de l’Església de la ciutat. Allà podrem saludar-vos i informar-vos dels nostres serveis. Si voleu més informació d’aquesta fira, passeu a fer una ullada per l’Instagram de Cultura Cornellà.

Per últim: un equip de professionals de la XBC hem elaborat una llista de lectures per aquest Sant Jordi, que ha estat publicat al portal de Què fer a Cornellà. Són propostes per a totes les edats i que, a més, podeu demanar de préstec en qualsevol de les cinc biblioteques municipals de la nostra ciutat.

Que passeu una molt bona diada de Sant Jordi!