Comunitat lectora "Ciutats literàries"

Comunitat lectora

La Comunitat Lectora “Ciutats Literàries” és possible gràcies a Tellfy, una aplicació gratuïta que permet posar en contacte virtual persones amb un interès comú.  En el nostre cas, l’eix temàtic seran novel·les que ens transportaran a diferents ciutats del món i així poder conèixer els seus personatges i els seus carrers. Junts visitarem París, Barcelona o Viena, entre d’altres.

Com funciona aquesta comunitat? Com en un club de lectura: es proposa un títol que els lectors llegireu i que, posteriorment, comentarem junts un dia i una hora prèviament pactats. La diferència és que, mentre arriba la data de la trobada, dins de la comunitat es generaran preguntes, reflexions, s’intercanviaran recursos i es compartiran tot tipus de propostes complementàries en relació al llibre seleccionat.

La comunitat lectora està conduïda per Anna Maria Villalonga, és escriptora, crítica de literatura i cinema, traductora, investigadora i professora de literatura catalana a la Universitat de Barcelona. A més, es compta amb el suport de la biblioteca que facilita el préstec dels llibres i ofereix l’ajuda tècnica que es pugui necessitar.

Les inscripcions es realitzen directament a través de l’aplicació Tellfy, disponible per a Android i Apple. Només cal descarregar-la al mòbil o tauleta, buscar la comunitat “Ciutats literàries”, triar l’opció per a sol·licitar la participació i esperar que us confirmem l’ingrés. Una vegada es forma part de la comunitat, ja es té accés a totes les informacions, es pot conversar, intercanviar anècdotes i fins i tot participar en l’elecció de l’itinerari de lectura.

Si us cal més suport, podeu contactar amb la biblioteca Sant Ildefons que coordina el funcionament d’aquesta activitat.

13/01/2023