Torna la Biblioplatja!

Un estiu més la Biblioplatja Carme Romaní acosta la cultura a la platja. Situada a una nova ubicació des de l’any passat, al Passeig Martítim, 133, la biblioplatja torna a obrir les seves portes el proper 26 de juny fins el 25 d’agost.

Aquest any us esperem de nou per gaudir de l’estiu amb tots vosaltres!! De dilluns a divendres de 17 a 20.30 h podreu gaudir d’una selecció de novel·la, diaris i revistes i llibres per a infants, que us podreu endur a casa o bé consultar a la biblioteca. A més podreu gaudir de jocs de taula i moltes activitats familiars i gratuïtes per a tothom!

Un espai agradable a primera línia de mar on gaudir de la lectura i la cultura. Us hi esperem!!!

Si voleu saber el programa d’activitats complet ja podeu consultar-lo clicant al següent enllaç:

Programa d’activitats de la Biblioplatja 2023

19/06/2023