Revetlla de Sant Jordi i aniversari de la Biblioteca

Dissabte 22 d’abril d’11 a 13 h, et convidem a celebrar la Revetlla de Sant Jordi i l’11è aniversari de la biblioteca.

• D’11 a 13 h. Jugapetits. Per a infants d’1 a 5 anys. Plaça Neus Català.
  • A les 12 h. Espectacle “White Bottom” a càrrec de Ramiro Vergaz. Plaça Neus Català.
  • D’11 a 13 h. “Fotomaton” de record. Vestíbul de la biblioteca.
  • D’11 a 14 h. Taller “Punts de llibre de l’11è aniversari de la biblioteca”. Vestíbul de la biblioteca.
  • D’11 a 14 h. Itineraris lectors per a infants i per a adults. Interior de la Biblioteca.
  • D’11 a 14 h. Coneix els gegants de Castelldefels i el Garigot. Plaça Neus Català.

En cas de pluja totes les activitats, excepte els gegants, es faran a l’interior de la biblioteca.

Diumenge 23 d’abril parada informativa de la Biblioteca a la Plaça de l’Església i signatura d’exemplars de més d’una desena d’autors locals.

A més, si omples una butlleta amb les teves dades pots participar en el sorteig d’una panera cultural amb llibres i entrades pel Teatre Plaza. Tindrà lloc el dijous 24 d’abril durant la sessió dels 15 minuts comptats.

21/04/2023