Programa especial d'activitats Tastant els Objectius de Desenvolupament Sostenible

​​​​​​​Com cada any, la Biblioteca ha preparat un programa d’activitats sobre un tema en concret. Enguany, tractem els Objectius de Desenvolupament Sostenible. Els ODS estan recollits en l’Agenda 2030 que marca l’acció global per al desenvolupament mundial sostenible fins a l’any 2030.  Són, en total, 17 objectius a través dels quals es proposa abordar els grans reptes globals, des de la lluita contra la pobresa o el canvi climàtic fins a l’educació, la salut, la igualtat de gènere, la pau o les ciutats sostenibles.

La Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado de Castelldefels té el propòsit de constituir-se en un agent de sensibilització dels ODS i l’Agenda 2030 per traslladar els reptes del planeta a l’esfera pública i sensibilitzar la ciutadania de la importància d’un futur sostenible. Així doncs, aquest mes podreu gaudir d’un programa adreçat a tots els usuaris, adults i infants, on hi trobareu tallers, xerrades, projeccions, etc, relacionats amb els 17 objectius esmentats.

21/10/2021