Programa de tertúlies literàries per a tots els públics

A la Biblioteca no només volem facilitar l’accés a la cultura a través d’un important volum d’obres literàries per totes les edats i gustos sinó que també volem que els usuaris puguin compartir les seves lectures amb els altres participants i amb els mateixos autors, donar la seva opinió i aprendre mútuament.

Per això us oferim aquest ampli ventall de tertúlies literàries, només cal que us apunteu a la sessió que us interessi, que agafeu un exemplar en préstec al taulell del vestíbul i que no falteu el dia assenyalat.

Aquí teniu totes les tertúlies d’aquest segon semestre del 2022: en anglès, francès, d’autors novells, consagrats, de teatre, de còmic, etc.

Segur que n’hi ha alguna que us interessa! Cliqueu la imatge per veure la programació completa.

28/09/2022