Cercant l’ADN de la Biblioteca: com vols que sigui la teva biblioteca? Participa-hi!

La ciutadania, usuària o no de l’equipament, pot participar en una enquesta que forma part del programa “Participa! Cercant l’ADN de la Biblioteca

A la Biblioteca celebrem enguany el desè aniversari a l’emplaçament actual i hem començat un procés participatiu que ha de permetre a la ciutadania, sigui o no usuària de la biblioteca, ajudar a definir el futur de l’equipament.

Dins del programa “Participa! Cercant l’ADN de la Biblioteca”, els veïns i veïnes de Castelldefels poden ara participar en una enquesta que vol fomentar la seva implicació en el redisseny i les possibles millores de la biblioteca. Si volen participar, ho poden fer a través del següent ENLLAÇ.

Teniu temps fins el 22 de juliol.

24/05/2022