Aviat comencen les Jornades de Vida Sana

Del 17 de febrer al 30 de març d’enguany la Biblioteca celebra les Jornades de Vida Sana.

Aquestes jornades es programen amb l’objectiu de donar a conèixer el fons especial de la biblioteca de Vida Sana, on es poden trobar documents divulgatius sobre hàbits i pràctiques que ajuden a mantenir una vida física i emocional saludable i equilibrada a nivell personal. S’hi poden trobar materials sobre el fengshui, l’herboristeria, l’aromateràpia, la cosmètica, la medicina natural, la nutrició, els hàbits alimentaris, el ioga, etc. Les jornades es porten a terme gràcies als col·laboradors, que enguany han volgut tornar a participar en les jornades donant a conèixer les seves especialitats i també comptem amb la col·laboració de l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Castelldefels.

No us perdeu la inauguració de les 9es Jornades de Vida Sana aquest dijous dia 17 a les 19 h. Xerrada “Un viatge al nostre mon emocional” a càrrec de la doctora, neurobiòloga i divulgadora científica Rosa Casafont. Espai Margarida Xirgu.

Recordeu que també trobareu molts recursos, consells, adreces d’interès, notícies relacionades amb la salut, activitats, recomanacions de llibres, etc. al Prestage virtual de Salut, confeccionat per la Xarxa de Biblioteques Municipals.

Per saber totes les activitats que us hem preparat cliqueu al següent enllaç:

Programa d'activitats de les Jornades de Vida Sana

Cliqueu aquí per fer la inscripció!

15/02/2022