Voluntaris pel LECXIT a la Biblioteca de Castellbisbal

El mes de gener d'enguany, ha començat el programa LECXIT a la Biblioteca de Castellbisbal, amb el suport de la Fundació Bofill. Un grup d'infants de 4t d'Educació Primària, en companyia dels padrins lectors, treballa la comprensió lectora a partir de la tria lliure de llibres per llegir.

Les parelles d'infant i padrí lector s'estableixen a partir de la col·laboració entre els centres d'ensenyament, les famílies de la vila i els voluntaris. La Biblioteca hi aporta el local i la Fundació Bofill, l'assessorament i la formació.

LECXIT és un programa de la Fundació Bofill que es proposa la millora dels resultats escolars dels infants a través de la millora de la comprensió lectora. El programa aspira a garantir que els infants acaben l'ensenyament primari amb un nivell de competència lectora suficient per assolir un ple desenvolupament educatiu i social.

Per a més informació sobre el projecte LECXIT, consulteu Voluntaris pel LECXIT a la web municipal o contacteu amb la Biblioteca.

06/04/2024