La Biblioteca de Castellbisbal s'afegeix al programa Llegir el Teatre (curs 2024 - 2025)

El programa Llegir el Teatre, iniciativa conjunta del Teatre Nacional i el Servei de Biblioteques de la Generalitat, fomenta la lectura de textos de teatre a les biblioteques públiques, sota la fórmula del club de lectura. Cada sessió es dedica a la lectura d'una obra inclosa a la programació del Teatre Nacional. El Servei de Biblioteques aporta els lots de llibres amb el text de les obres representades. Els membres dels clubs poden assistir amb descompte a les representacions del Teatre Nacional. Segons la voluntat de les biblioteques i els clubs, poden llegir-se obres representades als teatres locals.

Les biblioteques poden participar al programa en dues modalitats: temporada sencera (de setembre a juny) o parcial (de gener a juny). La Biblioteca de Castellbisbal hi entrarà el gener del 2025, en modalitat de temporada parcial.

Si t'interessa la lectura de textos de teatre de qualitat i vols ser un espectador actiu, aquesta és la teva activitat! A més a més, podràs compartir les teves impressions amb persones d'inquietuds semblants.

Inscripcions obertes en persona o per telèfon a la Biblioteca.

--Av. Pau Casals, 16  08755 Castellbisbal

--Telèfon: 93 772 14 66