Lectures d'estiu : especials d'estiu de la Biblioteca Virtual i la Biblioteca Infantil Gènius de la XBM (juliol - agost de 2024)

La Biblioteca Virtual i la Biblioteca Infantil Gènius de la XBM han preparat un especial de lectures d'estiu. Tothom us dirà que l'estiu és per descansar, com si no poguéssiu estar amb la família i els amics, o fer esport i anar a descobrir llocs nous tot l'any. Per això les dues biblioteques virtuals del a XBM us han preparat una selecció de llibres i activitats per gaudir de l'estiu com si mai no n'haguéssiu perdut l'hàbit.

Us destaquem la videorecomanació de lectures per a infants a càrrec de les biblioteques Ernest Lluch (Vilassar de Mar), Elisenda de Montcada (Montcada i Reixach) i la Central (Santa Coloma de Gramenet)

12/07/2024