Viquipedistes de Cardedeu

El mes d’octubre de 2019, les biblioteques de la comarca del Vallès Oriental vàrem celebrar una marató viquipedista coincidint amb les Jornades Europees del Patrimoni Cultural. L’objectiu era ampliar la informació escrita de cada un dels municipis participants. A Cardedeu el grup de 6 viquipedistes van generar entrades noves per a: Marcel·lí Bosch, Cinta Vidal, Ariz, Francesc Alexandri i l’il·lustrador Agustí Asensio.

I seguim treballant a fi de tenir ben representat el passat, la gent i l’actualitat de Cardedeu.

El grup Viquipedistes Cardedeu és obert a tothom que vulgui iniciar-se en la redacció de notícies a la viquipèdia. Des de la Biblioteca us donarem suport i acompanyament en aquesta tasca. Si esteu interessats en formar-ne part només cal que ens ho comuniqueu. Podeu fer-ho posant-vos en contacte amb el personal de la Biblioteca.

16/03/2020 20:17 h.