XII edició del Concurs de Microrelats de La Microbiblioteca

El concurs, que es desenvoluparà entre els mesos d'octubre de 2022 i maig de 2023, té per objectiu promoure la creativitat literària i fomentar la difusió del gènere del microrelat.

Com s'han fet en anteriors edicions, cada mes es seleccionarà un microrelat guanyador de cada categoria, català i castellà, que passaran a ser finalistes de la final absoluta. Només es pot presentar un microrelat diferent per a cadascuna de les convocatòries mensuals i un per cada categoria.

El microrelat, que ha de ser original i inèdit, pot estar escrit en català o castellà i no pot excedir dels 1.200 caràcters amb espais i títol inclòs.

Per conèixer més sobre el XII Concurs de Microrelats de La Microbiblioteca, consulteu les bases a www.lamicrobiblioteca.com. Al mateix bloc i a la web de l’Ajuntament s'aniran publicant els microrelats guanyadors de cada mes.

Les persones guanyadores del XII Concurs de Microrelats poden optar a premis de fins a 1.000 euros. Les finalistes podran optar a 100 euros.

Destacar que l'Ajuntament de Barberà del Vallès i la regidoria de Cultura aposten fermament per la literatura i perquè la ciutat sigui reconeguda per la seva dedicació al gènere del microrelat. El Concurs de Microrelats de la Biblioteca cada cop és més valorat i reconegut amb participació arreu del món.

BASES DEL XII CONCURS DE MICRORELATS DE LA MICROBIBLIOTECA

20/10/2021 10:32 h.