Bibgrans: Dones singulars

Amb la voluntat d'aproximar la lectura i la cultura als centres cívics per a la Gent Gran de Barberà del Vallès, la Biblioteca conjuntament amb el Programa Municipal per a la Gent Gran, portem a terme un cicle de trobades literàries anomenat "BibGrans: la Biblioteca visita els Espais Grans"

A la sessió del mes de maig, portarem i recomanarem una selecció de novel·les sobre dones singulars , es a dir, dones conegudes per marcar la diferencia, dones pioneres, dones d’èxit, dones amb un comportaments o estil de vida que surten del límits establerts com a “normals”, dones que dins d’un món de dones han pogut fer-se el seu lloc, dones intrèpides, valentes, extraordinàries, estranyes, atípiques, úniques, extravagants i rares!

Totes aquestes dones ens acompanyaran en una sessió  dinàmica, divertida, amb jocs literaris i  pensada per a tota mena de públic adult. No us la perdeu!

Es farà una sessió matinal i una altre a tarda:

Divendres 10 de maig a les 11.30h a l'Espai Gran  Ca n'Amiguet (Via Sant Oleguer, 20)

Dimecres 22  de maig a les 17.00h  a l’Espai Gran Centre (Nemesi Valls, 35)

Més informació i inscripcions al telèfon de Gent Gran: 659207928

05/10/2023