Lletres i Vins 2024

El 2024 té lloc la dotzena edició de ‘Biblioteques amb DO’, el projecte que porta la cultura del vi a les biblioteques públiques de Catalunya, un tret distintiu i autòcton del territori amb el qual es vol subratllar l’arrelament de cada servei bibliotecari amb l’entorn al qual s’adreça. En el seu afany de recórrer la diversitat de les facetes de la cultura del vi, l'edició del 2024 té per tema el còmic i el món del vi.

'Biblioteques amb DO' compta amb més de 70 biblioteques, es va iniciar el 2013 amb 25 biblioteques i una extensa xarxa de col·laboradors tant del sector públic com del privat, a nivell local i nacional. 'Biblioteques amb DO' és una iniciativa del Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya que és possible gràcies a la col·laboració de les biblioteques del Sistema de Lectura Pública de Catalunya, i la implicació d’agents diversos, entre ells INCAVI (Institut Català de la Vinya i el Vi), consells reguladors de les DO, la Institució de les Lletres Catalanes, cellers, restaurants, agricultors, enòlegs, agents de turisme, i d'altres.

29/02/2024