Estrenem «De paraula», un cicle de trobades virtuals entre llibreters i autors

Dimecres 6 de maig a les 18.30 h la llibretera Isabel Sucunza, de la Llibreria Calders, i Dolors Udina, traductora de «La passió» i «Frankissstein» de Jeanette Winterson, dialogaran sobre l’obra de l’autora anglesa. Serà la primera trobada del cicle de diàlegs «De paraula» que posa en marxa la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona per mitjà del seu perfil a Instagram (@bibliotequesXBM).

Les properes converses, totes en directe, seran dilluns 11 de maig a les 18.30 h entre l’escriptora Marta Sanz i Gemma Barrufet, de la Llibreria A peu de pàgina, que parlaran sobre la darrera novel·la de Sanz, «Pequeñas mujeres rojas», i el 13 de maig a les 19 h serà el torn de la traductora Marta Pera Cucurell i Mercè Pujadas, de la Llibreria Dòria Llibres, per conversar sobre la Trilogia de Holt, de Kent Haruf.

Arran del tancament de les biblioteques i dels bibliobusos per la crisi del Covid-19 el passat mes de març, els equipaments bibliotecaris han posat en marxa diverses activitats virtuals per mantenir la seva oferta als usuaris. Moltes d’aquestes activitats es poden consultar des de l’agenda de la Biblioteca Virtual o a través de l’etiqueta #JoEmQuedoaCasaXBM a les xarxes socials.

04/05/2020