Ja tenim la millor biblioteca del món!

La Biblioteca Pública de Missoula, als EUA, obté el premi a millor biblioteca del món que organitzen IFLA i Systematic.

La Gerència de Serveis de Biblioteques ha participat en l’organització del premi a través de la Secció de Biblioteques Públiques d’IFLA (Federació Internacional d'Associacions de Bibliotecaris i Institucions). L’anterior Cap de la Unitat d'Arquitectura Bibliotecària de la Gerència de Biblioteques, Santi Romero, ha format part del jurat.

Les altres tres finalistes han estat la Biblioteca Gellerup de Brabrand, a Dinamarca; la Biblioteca Central Ogre, a Letònia i la Biblioteca Ithra, a Dhahran, Aràbia Saudita.

Aquestes quatres finalistes han estat seleccionades per la manera com es connecta l’edifici amb el seu entorn, per les solucions modernes i sostenibles i pel seu disseny pensant en el seu ús diari.

En l’edició 2022 d’aquest premi, 20 biblioteques de 17 països han estat inicialment nominades a aquest prestigiós premi.

Més informació:

26/07/2022