IX edició del Concurs de Microrelats Marítims

El Museu Marítim de Barcelona organitza la IX edició del Concurs de Microrelats Marítims, amb l'objectiu de contribuir al coneixement de la cultura en aquest àmbit. El tema principal d’aquesta edició és La teva volta al món. Els microrelats, que han de ser originals i inèdits, han de tenir una extensió màxima de 150 paraules i es poden presentar en català o castellà.

El certamen està obert a qualsevol persona major de 10 anys. S’estableixen tres categories segons edats: nascuts entre els anys 2009-2011 (és a dir entre 10 i 12 anys), nascuts entre els anys 2006-2008 (és a dir entre 13 i 15 anys) i majors de 16 anys.

Els textos s'han de fer arribar al blog del concurs fins a l’11 d’abril del 2021. Cada participant podrà enviar tants relats com vulgui, però només optarà a un premi.

A cada categoria hi haurà tres guanyadors escollits per un jurat especialitzat que valorarà l’originalitat, la fidelitat a la temàtica proposada i la capacitat d’impacte del relat. Els guanyadors podran guanyar un lector de llibres electrònics, una sortida de navegació en una de les embarcacions de la flota del Museu Marítim de Barcelona (d’una durada aproximada de 3 hores) per a quatre persones o un lot de llibres.

L’entrega dels premis tindrà lloc el 14 de maig de 2021 al Pailebot Santa Eulàlia (o al Museu Marítim de Barcelona, en cas que no es pugui dur a terme al pailebot).

25/01/2021