La bct xarxa participa a Cambridge a la primera trobada del projecte The Europe Challenge

Els dies 14, 15 i 16 d'abril tindrà lloc a l'espai co-working de la Universitat de Cambridge la primera trobada presencial del «The Europe Challenge: Biblioteques, comunitats i democràcia» en el què hi participen les biblioteques de Terrassa.

El programa de la trobada preveu dos espais de formació, una visita a la biblioteca universitària, conferències sobre xarxes de treball i participació democràtica de la comunitat, així com espais de relació i co-working per donar a conèixer els diferents projectes de les biblioteques participants i les seves comunitats.

Un total de 27 biblioteques provinents de Polònia, Irlanda, Holanda, Anglaterra, Alemanya, Grècia, Bèlgica, Suècia, França, Espanya (Sevilla, Còrdova i Terrassa) i Portugal, intercanviaran experiències pròpies relacionades amb la inclusió i la cohesió social, l'economia circular i la participació ciutadana.

La Xarxa de Biblioteques Públiques de Terrassa aporta la seva línia de treball sobre la inclusió de les persones amb discapacitat a les biblioteques i a la societat. La bct xarxa hi va acompanyada de LaFact Fupar, una entitat que representa aquesta comunitat i amb qui manté un conveni de col·laboració.

El vídeo que us oferim a continuació és una presentació a tall d'exemple del funcionament diari d'aquest vincle entre les biblioteques de Terrassa amb les diferents entitats i agents que treballen amb persones amb discapacitat. Actualment estem duent a terme 50 activitats en col·laboració amb 20 agents diferents de la nostra ciutat.

Accés al vídeo