3,2,1... Copèrnic!

Fa 550 anys va néixer Nicolau Copèrnic, un home del renaixement que tenia curiositat per moltes coses, sobretot per les coses de l’espai. Aquesta curiositat el va dur a fer descobriments molt importants i que li van portar més d’un problema a la seva vida personal… Voleu saber-ne més d’aquest home tant curiós? A la web del Gènius us hem preparat tot el que voleu saber (i molt més!).

Juga amb nosaltres

Si tens ganes de passar un estiu jugant i descobrint, tenim el joc ideal per tu. Hauràs de venir a la biblioteca i demanar un dels tres llibrets que hem preparat (un per cada grup d’edat). També et pots descarregar els llibrets des d’aquí: llibret astronauta petit, llibret astronauta mitjà llibret astronauta gran.

Al llibret hi trobareu 8 llibre i 8 jocs. Llegiu, jugueu i aconseguireu un sobre (o dos) amb sorpresa. Recordeu quan aneu a les fires dels pobles i us donen sobres que alguns tenen regals i altres us animen a seguir jugat? Doncs el nostre joc funciona igual! Cada sobre que aconseguiu, és una possibilitat més de guanyar un dels llibres que tenim per vosaltres. També podeu guanyar el Premi Copèrnic que és un joc de taula per gaudir en família!

Els premis

El premi més important que guanyareu serà satisfer la curiositat tot jugant i llegint. Però també hi ha altres premis que us podeu endur:

• Llibres (provinents de duplicats en bon estat, o donacions)
  • Jocs de taula (hi ha un joc de taula per cada categoria)

Qui hi pot jugar i fins quan?

Hem organitzat el joc amb tres categories: Astronautes petits (de 3 a 5 anys), astronautes mitjans (de 6 a 8 anys) i astronautes grans (de 9 a 12 anys).

Podeu jugar amb nosaltres durant tot l’estiu!

En volem més!

I com que sabem que la vostra curiositat no té límits, hem preparat un fantàstic sistema solar a la biblioteca que us ajudarà a descobrir els secrets més ben guardats de l’univers. Només caldrà que aixequeu les pestanyes correctes i llegiu tot el que hi trobareu a sota!

Bon estiu!

27/06/2023