S’engega el Club de Lectura feminista "Genealogies Feministes"

S’engega el Club de Lectura feminista

Aquesta iniciativa, impulsada per La CIBA, espai de recursos per a dones, innovació i economia feminista i la Xarxa de Biblioteques de Santa Coloma de Gramenet, ens permetrà conèixer alguns dels llibres fonamentals de la història del feminisme, obres que han marcat un punt d’inflexió en el debat i la pràctica política feminista. Una ocasió per aprofundir en l’obra de les pensadores clau i conèixer el seu llegat, des dels orígens fins a l’actualitat.

Es durà a terme una lectura prèvia de les obres de referència, que seran comentades a la trobada mensual, on la seva conductora Mª Àngels Cabré, contextualitzarà les autores i les seves aportacions. Es tindrà així l’oportunitat de reflexionar conjuntament sobre el contingut dels textos, l’impacte que van tenir en el seu context històric i com van marcar les reivindicacions i l’agenda feminista.
El Centre de Documentació de La CIBA, així com les Biblioteques de la ciutat, oferiran les obres seleccionades en servei de préstec.
El format de les sessions combinarà la presencialitat, de manera itinerant a les diferents biblioteques de Santa Coloma i a La CIBA, i la reproducció en línia, per participar-hi des de casa i facilitar així l’assistència de totes les persones interessades.

Aforament limitat. Cal inscripció prèvia a: lacibainfo@gramenet.cat

03/05/2021 17:21 h.