MMB: visita virtual

En aquesta visita us proposem descobrir els espais majestuosos que acullen les exposicions del Museu Marítim de Barcelona. Partint del vestíbul, i sota la mirada atenta dels quatre mascarons de proa que presideixen aquest primer espai, podreu endinsar-vos en les naus Drassanes i contemplar la bellesa i la solemnitat de les seves parets, voltes i arcs medievals. Si pareu atenció, podreu descobrir els quatre escuts de les institucions que van donar suport a la construcció de Les Drassanes Reials al segle XIII: l’escut de Pere III El Cerimoniós, l’escut Reial, l’escut de la Diputació del General i l’escut del Consell de Cent.

La visita també us permetrà contemplar la rèplica de La Galera Reial, la nau que va capitanejar la Batalla de Lepant (1571) entre la Lliga Santa i l’imperi turc, i dins la qual viatjava Miguel de Cervantes. L’edifici de les Drassanes Reials de Barcelona té la consideració de Monument Històric Artístic des de l’any 1976. Gaudiu de la visita!

13/04/2020