De viva veu

L'Hospital Universitari de Bellvitge (HUB) i la Biblioteca Bellvitge s'han associat per a oferir lectures en veu alta als pacients del centre.

L'Hospital de Bellvitge i la biblioteca del barri han posat en marxa el projecte "De viva veu" que consisteix a llegir en veu alta als pacients del centre sanitari amb la finalitat de millorar la seva estada.

La iniciativa "De viva veu" se sustenta en els beneficis emocionals i cognitius que comporta llegir en veu alta. Està previst que es faci un cop al mes.

FOTOGRAFIA: personal de la biblioteca Bellvitge realitzant la prova pilot el passat 15 de novembre (HUB)

Amb aquesta iniciativa els pacients de l'hospital gaudiran de la lectura en veu alta de poemes, relats, fragments d'obres literàries... per fer més agradable i acollidora la seva estància al centre hospitalari en col·laboració amb la Biblioteca Bellvitge.

Més notícies a bibliotecavirtual.diba.cat/salut

Et recomanem...

La Magia de leer en voz alta: los beneficios intelectuales y emocionales de la narrativa oral en niños y adultos / Meghan Cox Gurdon

Veure disponibilitat al Catàleg Aladí