Les biblioteques d'Osona amb el Dia Mundial de la Salut Mental

El dia 10 d'octubre es commemora el Dia mundial de la Salut Mental amb l’objectiu de sensibilitzar la societat sobre els trastorns mentals. Des de l’any 2002 a Osona s’organitzen actes per commemorar aquesta efemèride, coordinats per Osonament i amb la col·laboració de moltes associacions i entitats de la comarca.

El lema escollit aquest any a nivell de Catalunya és Salut mental en un món desigual en referència als efectes que la pandèmia ha tingut en el benestar emocional de la població.

Com cada any les Biblioteques d'Osona hi participen amb una sessió de contes infantils. En aquesta ocasió amb On s'amaga el monstre del carrer? de Núria Clemares que es representarà a totes les biblioteques de la comarca. També amb el Club de lectura de Salut Mental amb les Biblioteques d'Osona on es llegirà el llibre Ioga d'Emmanuelle Carrère i es comentarà a la trobada de Clubs  de lectura de les Biblioteques d'Osona que es farà durant el mes de desembre al Teatre Municipal de Manlleu.

Pots consultar totes les activitats previstes a: Programa d'actes DMSM 2021

​​​​​​​Més notícies a bibliotecavirtual.diba.cat/salut