Liternatura. Festival de Literatura de Natura

Primera edició del Liternatura. Festival de Literatura de Natura, promogut per Biblioteques de Barcelona

El Liternatura reunirà autors locals i internacionals al voltant de la literatura de natura (nature writing), un gènere literari que els últims anys està cobrant força arreu i que convida a repensar la relació entre persones, creació i natura. A la programació del festival, que està comissariat per l'escriptor Gabi Martínez, hi ha taules rodones, tallers, exposicions, la projecció d'un documental i concerts. Un programa adreçat tant a públic adult com infantil en què destaca la presència de tres autors internacionals: Abi Andrews, Joanna Pocock i Patrik Svensson.

Quan? dissabte 8 i diumenge 9 d'octubre de 2022
On? A la Biblioteca Collserola - Josep Miracle Accés lliure. Cabuda limitada.

Consulta el programa d'activitats.

Totes les activitats estan adaptades a les mesures de seguretat i protecció davant de la covid-19.

Més notícies a bibliotecavirtual.diba.cat/espais-natural

04/10/2022