Es convoca el 1r Concurs literari El Marquet de les Roques

El Marquet de les Roques

Autor: XPN

Aquests dies que hem d’estar tancats a casa per evitar la propagació del virus COVID-19, podeu aprofitar per participar en aquest concurs. El convoca l’ajuntament de Sant Llorenç Savall, i s’admet tan poesia com narració curta. Té com a objectiu donar a conèixer i promoure l’estudi del patrimoni natural tan espectacular que tenim al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac. Però el millor de tot és que pot participar tota la família doncs hi ha tres categories: infantil, juvenil i adult.  L’altre requisit que demanen és estar empadronat a qualsevol municipi de la comarca del Vallès Occidental o a algun dels municipis que pertanyen al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac.

Els treballs que es presentin hauran de girar entorn del Parc o el poble de Sant Llorenç Savall. Podeu participar tant en la categoria de narració curta com poesia, però només es guardonarà un d’ells. Els premis són quatre i teniu temps fins el 9 d’abril per entregar-los. Faran públic el veredicte el 25 d’abril.

Us desglossem les diferents categories i com es premien:

Premi infantil A: contes - Premi infantil B: llibres de lectura.

Premi juvenil: 100 euros.

Premi adult: 200 euros.

Podeu enviar-les per correu electrònic (aciutadasavall@diba.cat) o bé per correu certificat o en mà a l'Ajuntament de Sant Llorenç Savall (c. Sant Feliu, 2).

En aquest enllaç podeu consultar i descarregar-vos les bases del Concurs. La nova proposta s'emmarca en la programació del Viu el parc del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac.

16/03/2020