Nous apartats al Prestatge Virtual de Cultura Popular

Et presentem una petita renovació dels espais del Prestatge Virtual de Cultura Popular.

Arquitectura tradicional, la moda i indumentària, el mobiliari tradicional, la cèramica, els museus més costumistes i una passejada pels costums més destacats d'algunes de les comarques catalanes són alguns dels nous subapartats que s'inclouran. Són noves temàtiques que t'ajudaran a trobar una informació més endreçada.

D'aquesta manera volem encabir els nous continguts realitzats en els últims temps per diversos membres del prestatge com és el cas  dels monogràfics dedicats a la masia catalana, a les construccions de pedra seca, al mobiliari català, als museus de la pell, als museus de festa i a comarques com els Pallars i els Empordans.

Properament trobaràs aquests canvis al teu prestatge virtual preferit.

14/07/2022