Dues dramaturgues catalanes estrenen obres a París

La dramaturga empordanesa Angelica Liddell (1966) ha estrenat aquest mes de gener el muntatge ‘Una costilla sobre la mesa: padre’ al teatre La Colline de París. L’obra,  estrenada prèviament al festival Temporada Alta de Girona, reflexiona sobre l'ànima, la mort i la família partint de la mort del seu pare tres mesos després del traspàs de la seva mare.  L’espectacle es podrà veure fins el 7 de febrer al teatre de la capital francesa i posteriorment visitarà diferents teatres europeus inclòs el Teatro del Canal de Madrid.

Paral·lelament el 23 de gener la Comédie Française de París estrenarà l’obra ‘Massacre’ de la badalonina Lluïsa Cunillé (1961). L’obra, un thriller escrit l’any 2005, gira al voltant de dues dones que no es coneixen i  coincideixen a  un hotel aïllat on l’arribada inesperada d’un home alterarà les seves vides. L’ obra traduïda per Laurent Gallardo l’editarà la prestigiosa editorial teatral “Les solitaires intempestifs".

21/01/2020