Convocada la IV edició del concurs d'escriptura dramàtica Paraules en Escena

De l'1 al 31 de març es podrà fer el lliurament de les obres presentades al concurs d'escriptura dramàtica Ciutat de Gavà "Paraules en Escena".

L’objecte del concurs és la redacció d’un text teatral original, inèdit i no estrenat ni premiat amb anterioritat en qualsevol format (monòleg, guió breu, càpsula teatral, musical, etc.) i representable en un temps màxim de 15 minuts.

Hi ha una única categoria de participació a partir dels 12 anys. El tema de les obres és lliure. Es tindrà en compte l’interès dramàtic del text, la qualitat literària, l’originalitat creativa, la representativitat i l’interès social.

Els treballs podran ser en llengua catalana o castellana i el format de presentació serà amb interlineat d’1,5 línies, en cos de lletra de 12 punts, i en format PDF més editor de text (Word o similar).

Les obres s’hauran de lliurar presencialment a l’OAC de l’Ajuntament de Gavà o telemàticament a la seu electrònica i caldrà fer-hi constar el nom complet de l’autoria i les dades de contacte (DNI, adreça, telèfon i correu electrònic). Si es presenten a l’OAC, caldrà entregar el PDF + editor de text (Word o similar) en un suport digital (pendrive, CD, etc.); si es tramiten telemàticament, només caldrà adjuntar els arxius. Hauran d’anar encapçalats per un títol i sense cap indicació de la identitat de l’autor/a.

S’atorgaran dos premis, el primer de 1.200 € i el segon de 300 € més un abonament doble de temporada en un teatre català de primer ordre; i s’adjudicaran en el marc dels actes prevists a la diada de Sant Jordi.

La representació teatral de les obres premiades anirà a càrrec de la Comissió de Teatre Amateur de Gavà. Els guanyadors podran formar part del procés d’adaptació de les obres i dels assaigs.

25/02/2020