4 plans per a acabar l’any al teatre

Cada cop és més nombrosa la gent que decideix passar un cap d’any diferent i celebrar l’entrada del nou any a les butaques d’un teatre.

Un proposem quatre espectacles que podreu gaudir la nit de Cap d’any a Barcelona i que us faran gaudir al màxim l’entrada al 2020.

Feliç any nou!

Nada es imposible

OnTeatre Victòria

Un espectacle ple de màgia, sorpreses, diversió, sensibilitat, i emoció. Un extraordinari viatge a un món ple d’il·lusions on realment creuràs que res és impossible! I tot de la mà d'Antonio Díaz, el Mago pop.

Us agradarà si...al·lucineu com infants amb els trucs de màgia i el vostre mag favorit era en David Copperfield.

Més informació: www.elmagopop.com

West Side Story

On? Teatre Tívoli

Un dels musicals més reconeguts de tots els temps, que trasllada el drama de Romeu i Julieta a la ciutat de Nova York, on dos joves enamorats es veuen atrapats per l'enfrontament entre dues bandes de carrer.

Us agradarà si...sou fans dels musicals clàssics de Broadway i algun cop heu cantat aquella frase de “Yo tengo un tio en Americà”.

Més informació: www.westsidestory.es

La Tienda de los horrores

On? Teatre Coliseum

La vida d’en Seymour, un empleat d'una vella floristeria a Skid Row, un humil barri de Los Angeles durant els anys 70, donarà un gir inesperat quan apareix una misteriosa planta carnívora que pot convertir els somnis en realitat.

Us agradarà si...busqueu l’espectacle més gamberros i el millor rock&roll.

Més informació: www.latiendadeloshorrores.com

Pel davant…. i pel darrera

On? Teatre Borras

Les interioritats d’una companyia teatral queden al descobert en aquest espectacle ple de gags i ritme frenètic que ens ensenya com treballen un colla d’actors i actrius per a muntar una obra teatral.

Us agradarà si... no voleu parar de riure en tota la nit.

Més informació: www.grupbalana.com

30/12/2019