Expositor de novetats

• Ensenya'm la llengua :

Beltran, Antoni

Cassà de la Selva : Editorial Gavarres, novembre de 2023

El  lèxic del català referit a la salut i a les malalties està pioc i té unes quantes xacres derivades de l’estandardització de la llengua i de la influència del castellà.

Aquest llibre vol ser una eina per a recuperar un vocabulari popular i col·loquial que fins fa pocs anys era viu, explícit i completament natural; un llenguatge farcit de fogots, tropells i cobriments.

12/06/2024
  • Curso de inglés en cómic :

Stavroudis, Christianna

Alcobendas : Pons, [2024]

Qui diu que estudiar idiomes és avorrit? Amb aquest llibre aprendràs anglès de manera divertida, en còmic! Llenguatge real, explicacions de gramàtica, comunicació senzilla i gràficament atractiva.

Cada capítol té tres seccions de vocabulari, comunicació,  gramàtica i  tot ple d’esquemes per ajudar-te a aprendre.

12/06/2024
  • Recetas vegetarianas para la freidora de aire

Anderson, Michelle

Madrid, España : Librero, [2023]

Michelle Anderson és una xef, divulgadora de la cuina saludable. En aquest llibre proposa 100 receptes de plats nutritius, vistosos i plens de sabor aptes per a persones vegetarianes.  Podràs trobar esmorzars, plats principals i fins i tot postres.

14/05/2024
  • La Maravillosa vida de los elementos :

Yorifuji, Bunpei

Barcelona : Blackie Books, enero de 2024

Una guia visual per explicar conceptes de química: elements, composició. Una obra científica i alhora accessible, amb un format innovador i entretingut del dissenyador japonès Rakugaki.

14/05/2024
  • Palestina y el Próximo Oriente :

Monterde Mateo, Òscar

[Barcelona] : Shackleton Books, [2024]

Des de la proclamació de l’estat d’Israel, les terres de l’antiga Palestina han estat l’escenari de conflictes polítics i armats, que han augmentat per interessos, pressions, xocs entre les parts directament implicades i altres parts que indirectament hi treuen profit.

L’Óscar Monterde, historiador i expert en història contemporània d’aquesta zona, analitza l’evolució des de la Guerra Freda i com els conflictes a Palestina, son els catalitzadors d'latres disputes internacionals. Desenvolupa la història del Proxim Orient en la trajectòria politica del mon àrab i en la història global contemporània.

*Recomanat  per la Xarxa de Biblioteques Municipals

• 100 investigadores catalanes

Gelonch i Viladegut, Antoni

Barcelona : Viena Edicions, novembre del 2023

Aquest llibre recull les biografies de 100 catalanes que han destacat en algun àmbit de la recerca de matèries ben diverses: en història i arqueologia, o en biologia i medicina, però també en tecnologia, humanitats o ciències socials. Un centenar de biografies de dones que són exemple i llavor. Exemple i llavor per a les noies d’ara i del futur.

• Micro recetas :

Gómez, Laura

Barcelona (España) : Zenith, enero de 2024

Saps que el teu micro-ones et pot ajudar a cuinar de manera saludable, ràpida i senzilla? Aquest llibre t’ensenya a fer 70 receptes fàcils i boníssimes, fetes amb productes de temporada que tindràs llistes en menys de 30 minuts.

Des de preparacions bàsiques com a ceba caramel·litzada, crostons o patates xip, fins a plats tan gurmet com unes flors de carxofa, un risotto o un tiramisú, en aquest llibre trobaràs un munt d'opcions per a totes les ocasions, a més de guies de temps de cocció i planificadors per a preparar menús molt complets en un tres i no res.

• Cocina en 2h para toda la semana healthy

Turckheim, Stéphanie de

Barcelona : Planeta, enero de 2024

El Batch cooking o cuinar-ho tot un dia a la setmana té molts avantatges. Aquest volum proposa 80 receptes saludables, sense complicacions i incorpora un producte de temporada. Està dividit per estacions, i amb un ull sempre posat en el menjar de proximitat, per a cada setmana inclou:
    • Una llista de la compra dividida per les seccions del supermercat.
    • El menú complet per a tota la setmana.
    • El pas a pas de les dues hores de cuina.
    • El resultat dels plats i instruccions per a la seva conservació.
    • Consells per a escalfar-los i emplatar-los en el moment que triïs.
    En total, el llibre el completen:
    • 16 menús setmanals amb més de 80 receptes equilibrades per a tota la família.
    • Menús que privilegien els productes frescos de temporada.
    • Una cuina sense sobrants ni malbaratament

14/05/2024
  • Menús familiares por 50 ? a la semana* :

Thomann, Sandra

Barcelona : Larousse, febrero de 2024

Llibre pràctic per planificar i organitzar els menús de la família i de manera econòmica. Aconsegueix unes receptes atractives saboroses adaptades a tot l’any. A més, ens prepara la llista per anar a comprar.

12/06/2024
  • Chile y la Isla de Pascua :

London : DK, 2024

Xile és un país que es situa longitudinalment al costat de l’oceà Pacífic. Compta amb costes, muntanyes, serralades  com Puerto Natales, les llacunes altiplàniques, Viña del Mar, el desert d’Otocama i Puerto Varas. En aquest volum, es dedica un capítol a l’Illa de Pasqua, la seva vegetació, les cavernes i els Moias, escultures prehistòriques de gran volum que caracteritzen aquesta illa.

Dona molta informació sobre transports, allotjaments i història per organitzar un gran viatge. T’animes?

14/06/2024
S'estan mostrant 21-30 de 100 resultats