Recomanació

La Terra és amiga meva

Brami, Maïa

Barcelona : Zahorí Books, març de 2022

La terra: davant dels nostres ulls està la natura que es transforma i podem transformar.
A través d’aquest llibre coneixem persones que posen en marxa iniciatives per ajudar a protegir el nostra planeta. Nens i nenes que han après a viure en harmonia amb la natura i que serveixen d’exemple de com fer les coses d'una altra manera.
El seu missatge és molt simple: els millors amics i amigues de la natura haurien de ser nosaltres.
En el llibre es mostren nous camins, camins tan interessants com sorprenents: països ple de saviesa. No només coneixem com són les persones d’aquests indrets, també podem gaudir d’un glossari amb el qual s'aprenen paraules en les llengües que hi parlen.
Anteriorment, a l’any 2017, les dues dones: Maïa Brami i Karine Daisay, van publicar un altre llibre, molt semblat a aquest en l’enquadernació però de de temàtica diferent. El seu títol: El món és casa meva (https://biblioteca.ebiblio.cat/info/el-mon-es-casa-meva-00646155)
Les autores al pròleg del seu llibre, La terra és amiga meva, ens diuen: “...Vam decidir obrir una finestra de bat a bat i alçar el vol: es presentava davant nostre un viatge fabulós per tot el món, una immersió en la bellesa dels éssers vius, en la riquesa de les cultures. I sabeu què vam trobar?: ESPERANÇA”.

Més informació:

Recomanat per Elizabeth Baños Gallo. Bib. La Grua. Montmeló