La dona que somiava un jardí, exposició de Gloria Fort

Des d’avui i fins al 26 d’octubre podeu veure a la Biblioteca Armand Cardona l’exposició de brodats i il·lustracions de l’artista vilanovina Gloria Fort anomenada ‘La dona que somiava un jardí’.

La dona que somiava un jardí és una narració sense text, una seqüència de dibuixos en negre i daurat que es deixen caure dolçament en una petita llibreta per ser després dibuixats amb fil i agulla.

Imatges d’ensomni fonen i confonen elements vegetals amb mans, cor, cervell, pubis…teixint l’expressió sincera i íntima d’un sentiment, d’un desig, d’un anhel. D’un gran amor per la bellesa.

La Gloria va començar el quadern l’agost del 2017 i, a poc a poc, aquestes imatges van servir per unir dues de les seves activitats preferides, el dibuix i el brodat i els dibuixos del quadern han començat a donar pas a una col·lecció de brodats.

Dimarts 15 d’octubre, de les 17:30h a les 19:30h, la mateixa Gloria Fort oferirà un taller de brodat on aprendrem els punts bàsics de brodat que permeten dibuixar amb fil, tambor, tela i agulla algun dels dibuixos originals del projecte que componen l’exposició i donar un toc personal i únic a cada peça creada.

Les places són limitades i cal inscripció prèvia a la Biblioteca. El taller té un cost de 10€ que inclou tot el material necessari.

Podeu coneixer més coses de la Glòria Fort clicant aquí.

30/09/2019 14:58h