Una tarda amb...The Rolling Stones

Divendres 12 de juliol a les 19h a la terrassa dels llimoners de la biblioteca Armand Cardona Torrandell

El divendres 12 de juliol a les 19h la biblioteca Armand Cardona Torrandell acollirà, a la terrassa dels llimoners, “Una tarda amb... The Rolling Stones”, a càrrec del grup tribut Smoking Stones, que interpretaran peces musicals dels Rolling Stones.

Prèviament al vestíbul s’inaugurarà l’exposició “The Rolling Stones, Ses satàniques majestats”, que es podrà visitar a la biblioteca fins el 10 d’agost. L’exposició, que compta amb la col·laboració de varis usuaris de les biblioteques, inclou documents i curiositats sobre la banda.

El concert comptarà amb la col·laboració de Gelats Llorens que ens oferirà orxata i granissat per refrescar l’acte.

Es tracta de la tercera edició del programa “Una tarda amb...”, que es va iniciar l’any 2017 amb els Beatles i a la que va seguir el 2018 el tribut a Pink Floyd.

L’objectiu del programa és donar a conèixer la biblioteca Armand Cardona Torrandell, els seus serveis i el seu fons.

Al següent enllaç podeu veure els documents de que disposem a les biblioteques locals sobre els Rolling Stones:

05/07/2019 14:46h