Dissabte 15 de juny es va celebrar el MIL13, el Mercat d’Intercanvi de Llibres de la Cardona

Aquest dissabte va tenir lloc per 13a vegada el Mercat d’Intercanvi de Llibres de la Cardona, amb l’objectiu de fomentar la reutilització i l'intercanvi com a concepte i pràctica senzilla, promotores de la sostenibilitat i la sensibilització.

Gairebé 90 usuaris i usuàries, adults i infantils, van poder intercanviar llibres, CDs i DVDs durant el matí, que fins a un total de 656 es varen posar a la seva disposició, entre els aportats pels mateixos usuaris i els aportats per la biblioteca.

La mecànica d’aquest mercat és ben senzilla, cal portar a la biblioteca els llibres, pel·lícules o CDs que vols cedir, fins a un total de sis, i el dissabte al matí triar fins al mateix número d’exemplars per emportar-te, de la parada instal·lada al costat de la biblioteca.

Tots els exemplars sobrants resten exposat la setmana del 17 al 23 de juny al vestíbul de la biblioteca perquè qui ho desitgi els prengui.

19/06/2019 15:53h