Llegir té premi

Aquest estiu 2019, la Biblioteca Les Voltes és una de les biblioteques participants en "Llegir té premi", un concurs organitzat per les Biblioteques Públiques de Catalunya per al foment de la lectura pels joves a l'estiu.

Si tens entre 8 i 16 anys, podeu guanyar diferents premis en funció de les obres llegides i la seva comprensió.

Els lectors/es que més punts aconsegueixin de la seva categoria d’edat (de 8 a 11 anys o de 12 a 16 anys), guanyaran un iPad, un Smartwatch  o un lot de llibres.

El temps de lectura serà de l'1 de juliol al 12 de setembre.

Per a participar-hi només cal que us incriviu a la web, però les inscripcions estaran obertes només fins el 30 de juny.

Des de la biblioteca us volem ajudar i animar a participar-hi. Per això, us hem preparat una selecció amb algunes de les obres que s'inclouen en aquesta edició del "Llegir té premi" a planta baixa.

No perdeu l'oportunitat, aquest estiu llegir té premi!

04/06/2019 17:46h