Josep Lladonosa, cuiner de cuiners

Exposició homenatge del cuiner i xef català Josep Lladonosa i Giró, del 15 de setembre al 16 d’octubre.

La Biblioteca comptarà amb uns panells expositius realitzats per l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts explicant la vida i obra professional d'en Josep Lladonosa. Nascut a l’Alguaire (el Segrià) l’any 1938 en una família pagesa, casat amb Pepita Guillaumet. Cap de cuina, docent, escriptor, promotor i organitzador de simposis de cuina, comunicador de ràdio i televisió, conferenciant... una vida dedicada a la cultura gastronòmica amb el reconeixement del Premi Nacional de Gastronomia i la Creu de Sant Jordi.

Amb motiu d’aquesta exposició, s’inaugurarà el fons especial de Cuina Tradicional Catalana a partir del donatiu documental d’en Josep Lladonosa i del compromís de la Biblioteca d’augmentar el seu fons i de la promoció i difusió de la cuina catalana.

26/07/2017 17:57h