Participa a La Marató!

La Biblioteca de Sant Celoni ja s'ha posat en marxa per la Marató de TV3, que aquest any estarà dedicada a les malalties minoritàries.

Des deL 9 de novembre la Biblioteca recull donatius de llibres, CD i/o DVD i a partir de l'1 de desembre els posarà a la venda, la voluntat. Tot el que es recapti s'afegirà a la xifra de diners que aconsegueixi el col·lectiu 08470, el qual gestiona tots els actes de la Marató a Sant Celoni. A més, cada any la Biblioteca adquireix el CD de la Marató que es ven amb alguns dels diaris catalans.

La Biblioteca col·labora amb la Marató de TV3 mitjançant aquest format d'activitat i molts usuaris i usuàries ja esperen poder aportar el seu granet de sorra en aquest esdeveniment ple de solidaritat.

29/10/2020 17:13h