Els clubs de les Biblioteques de Sant Boi

Una de les activitats habituals de les biblioteques són els clubs de lectura/tertúlies. Les persones interessades comparteixen i debaten sobre lectures i/o diferents temes. En el cas de les trobades literàries, posem a disposició dels participants els exemplars del llibre a comentar, i les sessions compten amb un moderador, i algunes vegades podem tenir la presència de l’autor del llibre.

Actualment aquests són els clubs i tertúlies que trobareu a Sant Boi:

• Tertúlies literàries: el primer dimecres de cada mes  a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer (18.30 h).
  • Club de lectura Biblioteca Maria Aurèlia Capmany-Associació Equilibri: el primer dimarts de cada mes a la Biblioteca Maria Aurèlia Capmany (19.30 h).
  • Club de lectura fàcil en català: l’últim dimecres de febrer, març, abril, maig i juny a la Biblioteca Maria Aurèlia Capmany (19 h).
  • Reading Club. Read and talk about it: el tercer dimecres de cada mes a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer (19 h).
  • Club de lectura fàcil capacitats diverses: tots els tots els dijous a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer (de 17.30 a 19 h).
  • Club de lectura en veu alta: tots els dijous a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer (d’11 a 12 h).
  • Club de lectura infantil: un dissabte al mes a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer (17 h).
  • Club de cinema Rebobinats: el tercer dijous de cada mes a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer (19 h).

Recordem que per participar-hi cal fer inscripció prèvia.

29/08/2019 16:26h