Servei de descàrrega d'audiollibres
La Xarxa de Biblioteques Municipals posa a disposició de tots els usuaris amb carnet de biblioteca el servei de descàrrega d'audiollibres, en català i castellà, amb la intenció de facilitar i millorar l'accessibilitat a la lectura: http://www.audiomol.com/diba/
Els audiollibres són llibres parlats, en la seva versió íntegra de l'obra original. Són llegits en veu alta per locutors i narradors professionals en gravacions a una sola veu , sense música de fons.

El catàleg està format per obres clàssiques i actuals, en català i castellà, que es troben agrupades en sis categories: autoajuda, novel·la per adults, novel·la juvenil, pensament, relats i obres clàssiques.

Per accedir al servei de descàrrega és necessari disposar del carnet de biblioteques, introduir el número de carnet i una contrasenya. Si no, el pots sol·licitar a la biblioteca més propera.

Quan t'hagis identificat accediràs a una zona privada on apareixen els enllaços i les instruccions per a la descàrrega en mp3 del llibres seleccionats. Cada usuari podrà tenir accés a dues descàrregues de cada títol per si es produeix qualsevol problema en la primera descàrrega.

A la nostra biblioteca també t'ofereix en préstec una selecció dels audiollibres en format CD audio.
21/07/2014 16:37h