Atrapallibres 2018-19

El ClijCat torna a convocar el Premi Atrapallibres. Una oportunitat per a què els joves lectors puguin fer de jurat literari i compartir la lectura amb les seves amistats.

Hi ha tres categories segons les edats dels lectors, que van dels 8 als 11 anys. Si us agrada llegir i hi voleu participar, a la Xarxa de Biblioteques de Cornellà trobareu les portes obertes.

El Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil (ClijCAT) convoca el 14è Premi de Literatura Infantil «Atrapallibres», amb el propòsit d’estimular en els infants la lectura d’imaginació.
A tal efecte, una comissió d’experts en literatura per a infants ha seleccionat els llibres en català que presenten en tres categories a tots els centres de primària i biblioteques de Balears, Catalunya i País Valencià.
La selecció de llibres s’ha fet d’entre els publicats des del maig de 2017 a l’abril de 2018.
L’objectiu del Premi de Literatura «Atrapallibres» és aconseguir que el major nombre possible d’infants llegeixin els llibres seleccionats; es constitueixin com a Jurat dins de cada centre o biblioteca; els presentin i defensin davant dels seus companys i, entre tots, anomenin el que consideren millor. Es pretén que la veu dels infants es faci sentir, donant-los l’oportunitat de funcionar com a Jurat amb repercussió més enllà del centre escolar i de la biblioteca.

03/12/2018 18:51h