Setmana gegantera a la Biblioteca El Safareig de Capellades

La setmana del 13 al 18 d'abril la Biblioteca El Safareig de Capellades participa en el 115 aniversari dels Gegants de Capellades amb diverses activitats.

Durant tota la setmana podreu visitar el centre d'interès sobre el món dels gegants amb documents relacionats: història dels gegants de Capellades, articles de premsa, revistes, contes i llibres que en parlen.

També podreu veure els gegantons de Capellades que estaran exposats a la sala d'actes de la biblioteca i l'exposició dels dibuixos fets pels nens de les escoles per al Concurs del Cartell de la Trobada Gegantera.

Dimarts dia 14 d'abril a les 18:30 La Manela ens explicarà els contes "Va de gegants". No serà permesa l'entrada passats 10 minuts.

11/04/2015 12:20h